žena posiluje

Mnohé z nás by si přály mít těla fitness modelek, pevné ruce, zadek a ruce zcela bez tuku, a pokud možno dokonale vyrýsované. Máte pocit, že děláte všechno správně, ale vaše vysněné výsledky se ne a ne dostavit? A víte jistě, co všechno byste měla udělat, abyste měla vyrýsované tělo, a které chyby mnohé z nás běžně dělají?

  • Nevhodný způsob stravování

Uvědomte si, že posilování je pouhých 20-30% úspěchu. Zbytek je závislý na vašem jídelníčku a právě v tom často děláme chybu. Zařazujeme do něj pravidelně nezdravé potraviny a máme pocit, že je vycvičíme, jíme příliš mnoho, příliš málo nebo nevhodně skládáme svůj jídelníček. Pro tvorbu svalové hmoty je potřeba jíst větší množství bílkovin, kterých má většina žen ve stravě nedostatek. Vsaďte proto na jídla bohatá na kvalitní rostlinné nebo živočišné bílkoviny. Jezte vyváženě a dbejte na to, aby vašemu tělu nic nechybělo. Pokud si skladbou stravy nejste jistá, nechte si poradit od výživových poradců.

alkohol

  • Přemíra alkoholu a nezdravých potravin

Dalším častým problémem bývá také příliš velké množství alkoholu anebo kouření. Zdravý životní styl byste měla dodržovat se vším všudy, jedině tak dosáhnete požadovaných výsledků. Dopřejte si proto o něco více vody a něco méně alkoholu. Kouření obecně škodí zdraví a proto byste i s ním měla co nejdříve přestat. Uvidíte, že budete spokojenější.

  • Příliš mnoho „cardia“

Kromě cardia (neboli cviků na spalování) byste do své fitness rutiny měla pravidelně zařazovat i posilování, které vaši postavu vytvaruje. Uberte proto na běhání a posilujte občas se závažím.

  • Příliš nízká zátěž

Posledním problémem bývá příliš nízká zátěž při posilování. Protože se ženy se bojí, že budou vypadat jako kulturistky, zátěž raději vůbec nepoužívají. Předtím než i vy spadnete do tohoto stereotypního uvažování, uvědomte si, že jedině se zátěží se vám konečně začne vaše postava rýsovat. Nevynechávejte silový trénink, a pokud nevíte jak na něj, vyhledejte pomoc odborníků.

Více článků najdete na portálu mamci.cz

Komentujte

avatar
  Subscribe  
Upozornit na