zadek

Velký zadek, jako velký trend

Poslední roky se nesou v duchu trendu většího kulatého zadečku. Ženy, které ho mají přirozeně, se mohou zaradovat, ale spousta z nás by si ho přála a musí pro to hodně makat. Velký zadek se stal pro společnost velkým fenoménem a symbolem krásy. Trend začal především ve světě slavných (např. ikona Kim Kardashian). Někteří se dokonce uchylují k bizarnostem, jako jeho vycpávání, vyrábí se také kalhotky s vycpávkami a neobvyklá není ani návštěva plastického chirurga. To ale není nás případ, my si dnes dáme pár rad, jak většího kulatého zadečku dosáhnout pomocí cvičení.

3 nejlepší cviky na pevný a kulatý zadek

Nezapomínejte na to, že je v první řadě důležitá vyvážená strava a komplexní cvičení celého těla. Nemá smysl denně udělat třeba 100 dřepů, prokáže vám to spíše medvědí službu. Zmiňované cviky jsou pouze inspirace, čím obohatit vaše běžné cvičení, nikoli nabádání, ať cvičíte pouze toto se zárukou, že vám do měsíce naroste Kardashianský zadek.

cvičení

  • Most

Ačkoli to tak na první pohled nemusí vypadat, toto je jeden z nejlepších cviků při boji o sexy zadek. Jednodušše se položte na záda, nohy položte na zem, pokrčte je a zvedejte zadek ze země. Nezapomňte hýžďové svaly ve výši zatínat.

  • Dřepy

Dřepování je nejčastější způsob, jakým se ženy pokoušejí o kulatější zadeček. Dřepy jsou také hlavním cvikem v hodně známé třicetidenní výzvě na zadek. Tento cvik vám prokáže velikou službu, pokud ho budete provádět správně. Důležitý je správný postoj, rovná záda, zpevněné bříško, při pohybu dolů se nadechujete, při pohybu nahoru vydechujete a aktivně zapojujete zadek. Stehna a lýtka by měla tvořit úhel maximálně 90°, aby nebyla příliš zatěžována kolena.

  • Výpady

Při správném provedení tohoto cviku jsou výsledky zaručeny. Opět je důležitý správný postoj. Stůjte vzpřímeně, jednou nohou vykročte daleko dopředu, stehno této nohy se tak dostane do vodorovné polohy.Při pohybu směrem dolů se nadechujeme, při pohybu zpět vydechujeme.

Strečink

Strečink šetrně připraví svaly na zvýšenou zátěž. Před prováděním cviků se nezapomeňte protáhnout a rozehřát, stejně tak je strečink důležitý i na konci cvičení.

Inspiraci hledejte na youtube

Pokud si nejste jistá správným prováděním cviků, můžete inspiraci hledat třeba na youtube, kde existuje na toto téma nespočet kvalitních videí, podle kterých můžete cvičit.

Více článků najdete na portálu mamci.cz

Vložit komentář

Vložte prosím komentář!
Vložte zde prosím jméno