bruslení

Ať už jste zrovna ve fázi poporodního hubnutí, nebo jste zkrátka po několika letech vrhla na radikální změnu životního stylu, princip hubnutí je vždycky stejný. V počáteční fázi tělo shazuje přebytečná kila velmi rychle. Je to dáno především tím, že je pro něj všechno nové – náhle nasazení zdravé stravy, úbytek sladkých a nezdravých potravin a také pravidelný pohyb. S odstupem času se ale u každé z nás se mohou objevit momenty, kdy se ručička na váze zasekne a my zkrátka netušíme proč. Stalo se to i vám? Jaké jsou ty nejčastější důvody?

  • Příliš dlouho děláte to samé

To se týká především pohybových aktivit. Tělo je velmi chytrý „stroj“, který se rychle adaptuje na změny. Proto běh nebo rychlo-chůze, které praktikujete každý den, už zkrátka nebudou mít takový efekt jako na začátku. Změňte trochu svou cvičební rutinu a šokujte své tělo. Vyzkoušejte sport, který jste si chtěla vždycky zkusit, přidejte si zátěž při posilování nebo běhejte se střídavou intenzitou. Zkrátka dělejte cokoliv, aby se vaše tělo muselo neustále přizpůsobovat novým věcem.

  • Upravte jídelníček

Stejně jako je tomu se cvičením, do rutiny se můžete dostat také ve svém jídelníčku. Pokud příliš dlouho jíte to samé, tělo si zvykne. Vaším prvořadým cílem by ale nemělo být ubírání na potravinách, nýbrž snaha měnit poměry složek vašeho jídla nebo pravidelná obměna surovin. Nikdy byste se v kuchyni neměla začít nudit. Zkoušejte nové věci.

  • Vašemu tělu je v této váze dobře

Občas se stane, že máme nereálně představy o našem těle. Nutíme ho, aby se dostalo na váhu, která je v našich očích ideální, ale našemu tělu zkrátka nesvědčí. Proto naslouchejte svému tělu a přijměte svou postavu v takové podobě, jaká je jí přirozená.

Více článků najdete na portálu mamci.cz

Komentujte

avatar
  Subscribe  
Upozornit na