Věděli jste, že si lze na pomazánkách pochutnat i bez toho, aniž bychom do nich přidávali majonézu? Zkuste tyhle zdravější, které se hodí nejen na chlebíček, ale i na jednohubku.

ŘEPOVÁ

Ingredience:
– vanička tvarohu, 2x větší vařená červená řepa, sůl, pepř, slunečnicová semínka na ozdobení

1. Rozmixujeme tvaroh s nakrájenou červenou řepou, dochutíme solí a pepřem. Ozdobíme slunečnicovými semínky.

DOMÁCÍ HUMMUS

Ingredience:
– 250g vařené cizrny, nebo 1 plechovka cizrny ve slaném nálevu, 2 PL Tahini – sezamová pasta, 3 PL olivového oleje, stroužek česneku, šťáva z půlky citronu, sůl, pepř

1. Všechny ingredience rozmixujeme do pomazánkové konzistence.
2. Hutnější Hummus lze “naředit” vodou, která zůstala po uvaření cizrny, nebo slaným nálevem z konzervy.
3. Nakonec můžeme dozdobit sušenými rajčaty.

AVOKÁDOVÁ

Ingredience:
– zralé avokádo (měkké na omak), 1 PL šťávy z citronu, sůl, pepř

1. Avokádo rozmačkáme vidličkou, dochutíme solí, pepřem a zakápneme šťávou z citronu.
2. Lze dozdobit salátem a ředkvičkou.

Dobrou chuť.

Najdete nás také zde:

Facebook: Prázdný talíř
Instagram: prazdnytalir.cz

Zpříjemněte si večer, nebo zabodujte na oslavě něčím výjimečným na zub. Rychle, levně a snadno lze připravit výbornou lahůdku. mamci.cz pro Vás připravilo nepřeberné množství receptů. S námi bude každá z Vás skvělá kuchařka.

Komentujte

avatar
  Subscribe  
Upozornit na