Celulitida je jeden z problémů, který v dnešní době trápí mnoho žen.

Hlavními spouštěči celulitidy jsou nerovnováha v pojivové tkáni a tuku v těle, hormony, diety, životní styl, genetika, pomalý metabolismus a nadváha. Bohužel celulitidou trpí i štíhlé ženy. Zkuste se naučit, jak snížit riziko vzniku celulitidy se změnou životního stylu.

Jezte zdravé tuky

Jezte zdravé tuky. Celulitida je způsobená tukem přímo pod kůží, ale pokud budete jíst omega-3 mastné kyseliny, bude vaše pleť zdravá a napnutá. Celulitida bude tak méně viditelná. Snažte se omezit, či úplně odbourat špatné tuky. Budou vám bránit zbavit se celulitidy.

Potraviny s obsahem omega-3 mastných kyselin:

Olivy
Avokádo
Vlašské ořechy
Ryby
Olivový olej

Jezte antioxidanty

Nejenže budete zdraví, plní vitamínů a minerálů, ale díky antioxidantům, které podporují tvorbu kolagenu bude vaše pokožka plnější a vypnutější.

Tyto potraviny jsou bohaté na antioxidanty:

Borůvky

Ostružiny

Antioxidanty podporují tvorbu kolagenu, tudíž vaše pokožka bude vypnutější a pevnější.

Co podporuje tvorbu celulitidy

Snažte se vyhnout jídlům, které vedou k tvoření celulitidy. Potraviny, které v sobě ukrývají prázdné kalorie, způsobují tloustnutí a zadržování vody v těle podporují tvorbu takzvané ,,pomerančové kůže,,.

Jezte zdravé, čerstvé jídlo bohaté na bílkoviny.

Vyhněte se těmto jídlům:

Hranolky
Smažené kuře
Bramborové lupínky
Cukrovinky

 

 

Krémy a masáže

Účinná je také masáž. Masáž provádějte nejlépe každý den krouživými pohyby od spodní části stehen až po břicho. Můžete použít masírovací krémy, oleje a masážní ovály. Masáž by měla trvat přibližně 10 minut.

Cvičte

Zahrňte do vašeho cvičení hmotnostní trénink, na rozdíl od kardio cvičení, tónuje svaly pod kůží. To může výrazně snížit vzhled celulitidy.

Cvičení které vás vyčerpává, vede k produkci svalové hmoty, která způsobí hladký a pružný vzhled vašich stehen a hýždí.

Cviky na zmírnění celulitidy

Dřepy
Kolo
Aerrobik
Plavání
Rychlý běh (nejlépe venkovní sprinty)

Výstupy na určitou překážku (např. schod židle. Pravou nohou vkročíte na překážku, vymrštíte se a nohu vrátíte zpět. To stejné opakujete i s druhou nohou).

 

Více článků najdete na portálu mamci.cz

Komentujte

avatar
  Subscribe  
Upozornit na